İletişim Merkezi (Contact Center) Çözümleri
İletişim Merkezi (Contact Center) Çözümleri.

Çağrı Merkezi Stratejisi, yeni nesil müşteri hizmetlerine cevap verebilmeye dayalıdır. Yakın zamana kadar sesli çağrı merkezlerinden multimedya iletişim merkezlerine dönüşüm sürdürülmekteydi ve şimdilerde ise içerik tabanlı müşteri hizmetleri önem kazanmaktadır. Bu yeni nesil içerik tabanlı Müşteri Hizmetleri Kurumunuzun içindeki ve dışındaki büyük verilere erişmenizi ve bunlardan yararlanılarak daha önce hiç yaşamadığınız müşteri ve ekip analitiklerini edinmenizi sağlar. Müşteri yolculuğuna, müşteri deneyimine ve operasyonel performansınıza ilişkin gerçek zamanlı ve tarihli uçtan uca bilgiler sayesinde size en iyi bilgiye dayalı kararlar almanızı ve daha iyi ticari sonuçlara sahip olmanızı sağlar.