Avaya, Dünya Çapında İletişim Merkezi Altyapısı için 2018'de Magic Quadrant'ta Gartner'ın Lideri Oldu.

Avaya, Dünya Çapında İletişim Merkezi Altyapısı için 2018'de Magic Quadrant'ta Gartner'ın Lideri Oldu.

Santa Clara, California - Mayıs 22, 2018 - Avaya Holdings Corp. (NYSE: AVYA) bugün, şirketin Uluslararası İletişim Merkezi Altyapısı için 2018 Gartner Magic Quadrant'da lider olarak konumlandırıldığını duyurdu. Gartner Magic Quadrant'ın Liderler çeyreğinde yer alan şirketler “mevcut vizyonlarına karşı iyi performans gösteren ve yarın için iyi konumlandırılmış şirketler” olarak tanımlanıyor.

Avaya, Başkan ve CEO'su Jim Chirico, “Müşteri Deneyimini önceliklendiren şirketler genellikle daha yüksek bir gelir artışı oranı sergiliyorlar” dedi. “Bu dijital çağda kaliteli bir deneyim elde etmenin anahtarı, şirketin müşteri deneyiminin tüm yönlerini yönetmesini ve geleceğe iyi bir şekilde hizmet etmesini sağlayan sağlam ve esnek bir altyapı ile başlamaktır. Şirketler, dijital dönüşümlerini sağlamak için Avaya'ya güvenmeye devam ediyor. “

Dünya çapında 150'den fazla ülkedeki şirketler, Alorica, Eletropaulo, Exelon, Florius, Liberty Mutual, Yanfeng Otomotive ve diğerleri dahil olmak üzere müşteri hizmetleri ve destek operasyonlarını dönüştürmek için Avaya iletişim merkezi çözümlerini seçmektedir. Avaya'nın kapsamlı, uçtan uca portföyü, Avaya veya diğer üçüncü şahıslardan evdeki uygulamaları oluşturma ve entegre etme kabiliyeti, herhangi bir kanal üzerinde sorunsuz ve hizmeti güçlendirmek için güvenli ve esnek bir temel sağlayarak dijital dönüşüm sağlamaya yardımcı olur. Sürekli iyileştirme sağlamak için işgücü yönetimi araçları sunar.

Avaya'nın en önemli iletişim merkezi olan Avaya Oceana ™, kişiselleştirilmiş, çok dokunuşlu bir müşteri deneyimi, bağlam açısından zengin bir araç ortamı ve mobil, kişisel ve canlı hizmet arasında sorunsuz etkileşim ve aktarımlar için çok kanallı özellikler sağlar. Avaya Analytics, müşteri yolculuğunun güçlü, gerçek zamanlı ve tarihsel analizini ve görselleştirmesini sağlar. Ayrıca Avaya Breeze, Avaya ve üçüncü taraf geliştiricilerinden Avaya Snap-Ins olarak bilinen özelleştirilmiş veya önceden oluşturulmuş uygulamaların hızlı bir şekilde geliştirilmesini ve entegrasyonunu sağlar. Avaya İşgücü Optimizasyonu çözümleri, şirketlerin müşterinin sesini kaydetmesini, çalışan performansını analiz etmesini ve değerlendirmesini ve müşteri deneyimini iyileştirmek için koçluk yapmasını sağlar.

Avaya, yıl boyunca iletişim merkezi portföyünü bir dizi stratejik hamle ve yenilikçi çözümlerle geliştirmeye devam etti: Avaya Oceana da dahil olmak üzere bulut, karma veya şirket içi dağıtımlar, Avaya Contact Center çözümlerinin sunulması; Büyük işletmeler için CCaaS için Konuşulan İletişimin edinilmesi; Avaya Mobile Experience'ı duyurmak - iletişim merkezlerinin mobil cihazlardan gelen çağrıları tanımlamasına ve cihaz için müşteri deneyimini optimize etmesine olanak tanıyan benzersiz bir ürün ve Afiniti ile Avaya irtibat merkezi yönlendirmesine davranışsal eşleştirmeyi dahil etmek için stratejik bir ortaklık. Buna ek olarak, şirketin sanal müşteri asistanı Avaya Ava, sosyal medya ve mesajlaşma platformları aracılığıyla zahmetsiz müşteri katılımını sağlamak için ilk kez doğal dil işleme, makine öğrenimi ve yenilikçi analizlerle donatıldı.

Dünya Çapında Contact Center Altyapısı için Magic Quadrant ile ilgili 2018 raporu, 11 farklı iletişim merkezi altyapısı tedarikçisini eksiksizliği ve icra edebilme yeteneği üzerine değerlendirdi. Gartner şirketleri dört çeyrekten birinde konumlandırıyor: Vizyonerler, Niş Oyuncuları, Zorluklar ve Liderler. Gartner, iletişim merkezi altyapısını (“CCI”), telefon desteği için çağrı merkezlerini ve çok kanallı destek için iletişim merkezlerini çalıştırmak için gereken ürünler (ekipman, yazılım ve hizmetler) olarak tanımlar. CCI için üçüncü bir dağıtım seçeneği, müşteri etkileşim merkezlerinin temel bir bileşenidir. Burada, işlevsellik CRM ve sosyal medya kanalları ile sıkı sıkıya bütünleştirilmiştir ve böylece tüm müşterilere "tüm temas noktalarında" tek bir bakış açısı sunar.

  •  


Whatsapp Destek

Sevda YÜCEL

Merhaba

Size nasıl yardımcı olabilirim?