SİSTEMNET AVAYA ile beraber 14. Çağrı Merkezi TEKNOLOJİ Konferansı ve Fuar’ında

SİSTEMNET AVAYA ile beraber 14. Çağrı Merkezi TEKNOLOJİ Konferansı ve Fuar’ında

 İlkini 2005 yılında gerçekleştirilen Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, 14. yılında son kez kapılarını açıyor.

 Türkiye’nin en prestijli çağrı merkezi etkinliği olarak gerçekleştiren Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı bu yıl “teknoloji” ana temasıyla gerçekleşiyor.

 2 gün süresinde 1500’e yakın ziyaretçiyi aynı çatı altında buluşturacak olan 14. yılında Çağrı Merkezi Teknoloji Konferansı ve Fuarı kapsamında, yakın gelecekte çağrı merkezlerinin de içinde olduğu birçok sektörü dönüştürecek olan gelecek nesil teknolojiler ve dönüşümün etkileri faklı oturumlarda ele alınacak.

 6 -7 Kasım 2018’de Haliç Kongre Merkezi – Pera Salonu’nda düzenlenecek organizasyonda, sektörün geleceğini şekillendirmesi beklenen gelişimler konferansın ana başlıklarını oluştururken, eşzamanlı gerçekleşen fuar ise yeni dönem teknoloji çözümleri sunan firmalara ev sahipliği yapacak.

 Yeni nesil dijital müşteri deneyimi, sayısal dönüşüm, Call Center çalışan performansının, yapay zeka ile optimizasyonu ve arttırılması, self servis kanallar, blockchain, nesnelerin interneti, siber güvenlik alanında yaşanan son gelişmeler ve yakın gelecekte is stratejilerine yön verecek teknolojik gelişmeler, konunun uzmanlarınca tartışılacak konular arasında yer alacak.

 AVAYA ülke ofisi ve SİSTEMNET olarak AVAYA ürünlerini anlatacağımız bu profesyonellerin etkinliğinde sizleri de Standımıza ziyarete bekleriz.

avaya@sistemnet.com.tr    +90 212 677 8888

 

14. ÇAĞRI MERKEZİ TEKNOLOJİ KONFERANSI VE FUARI

 Haliç Kongre Merkezi

 6 - 7 Kasım 2018 Saat 10:00 - 18:00

Fuar Ücretsiz Davetiye için

http://www.imiconferences.com.tr/far/

 


Whatsapp Destek

Sevda YÜCEL

Merhaba

Size nasıl yardımcı olabilirim?