GÜMÜŞ SU Haberleşme altyapısını SEBİT GRUP’a emanet etti;
GÜMÜŞ SU Haberleşme altyapısını SEBİT GRUP’a emanet etti;

GÜMÜŞ SU destek hattı ile müşteri istek ve şikayetlerini dinleyen ve

hizmet politikalarını sürekli geliştiren bir iş disiplini göstermektedir.

Bu hususta GÜMÜŞ SU Bilgi işlem Müdürü İbrahim ŞEN Bey; iletişim altyapısı olan Avaya Aura® Communication Manager sistemleri ile kendi sektörüne rekabetçi

ürün ve hizmetleri sağlayabildiklerini belirtti.

Gümüş Su, 1985 yılından itibaren ambalajlı su sektöründe bilinen, tanınan ve sektörün ilklerinden olan bir markadır. Kaynağından yeniden doğan ve yeniden Türkiye’nin markası olmaya aday olan Gümüş Su’nun kaynak kalitesi, yüksek teknolojik yapıya sahip üretim tesisleri ve kurumsal yapısı ile müşterilerine hizmet vermekte ve müşteri odaklı bir anlayışla çalışmaktadır.

 

Gümüş Doğal Kaynak Suyu, Uludağ’ın eteklerinde olan Çataldağ Bölgesi’nin 780 metre yüksekliğin deki kaynağından çıkarak, yüksek kalitedeki boru hatları ile üretim tesisine ulaşmakta ve tam teknolojik modern makinalarda el değmeden dolum aşamasında özenle şişelene rek müşterilerinin damak zevkine sunulmaktadır.


İÇERİĞİ PAYLAŞ