DESTEK HİZMETLERİ
  • ÜRÜN ADIDESTEK HİZMETLERİ
  • MarkaSİSTEMNET
ÜRÜNÜ PAYLAŞ

DESTEK HİZMETLERİ

İletişim çözümünüzün sağladığı değeri güçlendirmek ve arttırmak

İş başarısı, çalışanların birbirleriyle ve müşterilerle etkili iletişim kurma kabiliyetine oldukça bağımlı olabilir. İş iletişimi akışını aksatacak, önceden erişilebilir, verimli ve nitelikli kaynaklardan sağlanan destek, halihazırda yerinde olması için çok önemli olan öngörülemeyen sorunlar ortaya çıktığında.

Bu kesin ihtiyaçları karşılamak ve rahat çalışmak için Destek Hizmetleri 8 x 5 x 5 ve 24 x 7 seçenekler halinde sunulmaktadır. Bütçeleme ve faturalamayı basitleştirmek için, bir, üç veya beş yıllık ön ödemeli sözleşme hizmetleri mevcuttur. Bir teknisyen tarafından bir yerinde ziyarete ihtiyaç duyulmaksızın, uygulamaları uzaktan güvenli bir şekilde yönetilebilir; böylece destek hızlı ve kolay bir şekilde sağlanır.

Özellikleri ve Faydaları

Destek Hizmetlerinin sağladığı aşağıdaki avantajları yaşayın:

Kapsamlı destek teklifleri

  • Hızlı uzaktan donanım ve yazılım desteği
  • Daha kolay kurulum ve daha yüksek güvenlik sağlayan daha hızlı sorun giderme için geliştirilmiş uzaktan bağlantı
  • İmalatçı firmanın teknik uzmanlığı ve kalite kontrolü
  • Basit fiyatlandırma yapısı bütçelemeyi kolay, doğru ve tutarlı yapar

Geliştirilmiş sistem performansı

  • Yazılım yamalarına ve güncellemelerine erişim
  • Kapsamlı destek hızlı teslim
  • Sertifikalı parça değiştirme seçenekleri
  • Şirketinizin ortamı için özel olarak tasarlanmış destek

Katma değer

  • Yüksek kalitede hizmetlerin rekabetçi fiyattan keyfini çıkarın
  • Birçok uygulama ile hızlı ve kesintisiz ölçek
  • Teknolojinizi güncel tutmak için destek anlaşmanız süresince tüm önemli yükseltmelere erişim

Ölçeklenebilir

  • Dağıtılan platforma dayalı 2.000 veya 3.000 kullanıcıya ölçeklendirme yapın

Yeni siteleri hızla bütünleştirme

  • Siteler kolayca eklenebilir ve değişen ihtiyaçlara göre uyarlanacak şekilde kapsam alanı ayarlanabilir